Saturday, April 16, 2011

♥3 kuntum ros merah!! Apa maknanya tu??♥

Korang2.. Pernah dapat bunga tak??
Tak kisahlah bunga hidup ke bunga tak hidup ke..
Selalu kalau korang dapat bunga dapat kaler apa?? Bunga apa?? Berapa banyak??
Aku tak tau sangat pasal bunga2 nie, tapi setahu aku kalau bunga kaler merah maksudnya cinta dan bunga kaler kuning ke putih tah maksudnya sahabat.. urm.. Tak tahu..
Betul ke apa yang aku cakap nie??
Sebab dalam hidup aku tak pernah orang bagi bunga..
Tiba2 ada orang bagi aku bunga..
3 kuntum ros merah..
Cantik.. Aku suka..
Nie bunganya.. Cantikkan..


Terkejut juga bila dapat, sampai tak tahu nak bagi reaksi apa..
Maklumlah, first time dapat bunga..
Kalau korang di tempat aku, macam mana reaksi korang??
Tapi lama2 akan layu juga bunga tu.. Tak nak lah layu.. Nanti dah tak cantik..
Apa2 pun terima kasih banyak2 kepada si pemberi bunga..
Anda adalah orang pertama dalam hidup saya yang memberi bunga kepada saya..
I will remember it forever..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

9 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Qaseh Nur Cahaya said...

mesti peminat putri....i like ros.. =)

hayatunfadzila said...

salam perkenalan..(^___^)~
3kntum bunga ros....maknanye I luv u kot..hehehe

♥Putri ilyanie♥ said...

itu org kata 3 kuntum i luv u.. heheee

nurnabiha said...

wahh...so jealous ngn putri..x penah pon dpt bunga..sape bg 2 putri?

♥Putri ilyanie♥ said...

Cik nurnabiha.. nanti adalah tu org yg akan bg kat awak.. sabar ye.. ni pun first time saya dpt.. hehee..

nurnabiha said...

hehehe...okei..sy akan sbar menanti...

SuhailaSyahida said...

hehehe..singgah sini...UPM?? satu sekolah upernya kita...

Myss Irah said...

waaa..besh nyer....nk juuuggaakk...!!! heehee (maap ea ...over xcited..^^)

♥Putri ilyanie♥ said...

cik suhaila.. ahaa.. blaja kt upm... nak tamat dah.. heee

cik irah.. nak ke?? nanti tggula org bg kt anda yer...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...