Wednesday, October 5, 2011

♥Makanan tengah hari kami!♥

Laparnya.. Jom makan...


Ni makanan Putri..


Ni makanan kucing2 Putri..
Kami makan yang sedap2 hari nie..
Korang makan apa tengah hari nie?

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

10 orang doa Putri cepat kahwin!!:

zuera said...

msuk cni..nmpk mknn..trus lapar..ok nk pg mkn dlu..hehehee

Mama Atiyyah Umairah said...

ckit nye mkan...knyang ke??klu wa...confem plus+++ lgi dgn nasi....hehehee.....sbb tuh...cute jer..:)

izzahdegreat said...

weh ko x msak nasik ke??? hahaa usah malas2, jd la rajin mcm aku haha

MaMa AiNi said...

putri...putri diet ek?.. kalau lunch tanpa nasi alamat mama kelaparanlah !!..hu2x...sbb tu mama dah jadi obes.....

ekabukanmakcikkau. said...

aku dah lah lapar ni . sanggup skip makan sebab nak baca entri kau . ehemm ehemm

♥Putri ilyanie♥ said...

zuera: sedap.. heee.. p le mkn..
mama attiyah: bolehla tuk alas perut.. hee..
izzah: ko mmg tau aku mcm ne.. malas nk msk lauk.. nasi de.. lauk xde.. haaa..
mama aini: Putri xdiet pun.. saje mkn mcm nie...
eka: klo lapar p mkn ye..

CayZal said...

kuceng makan penuh tawadduk sampaikan mak mertua,pak mertua,besan lalu belakang pun tak perasan..

♥Putri ilyanie♥ said...

hahahaaa.. sebab makanan yg kucing mkn tu sgt sedap kot..

ctk said...

wah ..makanannnnn.. i likeeeee....kucen tu makan pe???hehehe

♥Putri ilyanie♥ said...

ctk: kucing tu mkn mknn smartheart.. yg mknn lembik ni mahal cikit dari yg keras..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...