Saturday, October 15, 2011

♥Gempar: Budak mati terjun bangunan♥

Pagi2 lagi Putri dah dapat berita yang mengejutkan..
Mak Putri kejutkan Putri kata ada budak mati pagi tadi..
Kejadian berlaku di pangsapuri Putri jam 1 pagi..
Semasa kejadian berlaku, Putri baru lena diulik mimpi..
Bila Putri dah dapat tahu pasal kejadian ni, 
Putri terus bergegas ke tempat kejadian..
Hanya tinggal kesan darah sahaja di situ..
Mayat budak terbabit sudah dialihkan dan 
polis pun dah tinggalkan kawasan tu..
Menurut cerita yang ayah Putri sampaikan,
budak tu lompat dari tingkat 4 jatuh ke bawah..
Budak tu sebenarnya mempunyai masalah mental,
dan pernah kemalangan sebelum ni setelah mendengar
bisikan suara yang menyuruhnya terbang..
Mungkin kali ini dia turut mendengar bisikan suara itu..
Putri tak dapat nak tangkap gambar tempat kejadian..
Sama2lah kita sedekah Al-Fatihah kepada budak itu..
Takziah untuk keluarga mangsa, semoga tabah hadapinya..

P/s: Pesan Putri jagalah keluarga anda setiap masa!!

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

5 orang doa Putri cepat kahwin!!:

MaMa AiNi said...

Al-Fatihah..semuga keluarga beliau tabah..ramai sgt org2 melayu yg sakit jiwanya...kenapa ek?..hu2x..

♥Putri ilyanie♥ said...

itula mama.. Putri pun xtau kenapa.. takutnye..

Ahmad Haziq Azlan said...

ngeri la dengar orang terjun2 ni,,,

♥Putri ilyanie♥ said...

betui2.. ngeri

iLa suHaiLa said...

Ya Allah..kecik2 da mental..al-fatihah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...