Tuesday, August 16, 2011

♥Pulang ke kampung halaman♥

Salam semua..
Esok Putri akan pulang ke kampung di Perak..
Putri teman opah di kampung, kecian opah duduk sorang2..
Putri stay sana sampai rayala..
Ikut hati berat nak balik kampung awal2 sebabnya ingat nak sambut besday dengan yang tersayang..
Tapi fikir kecian kat opah, takpelah Putri berkorban..
Huhuhuuuu..
Putri mungkin akan rindu dekat korang2 semua sebabnya kat kampung takda internet..
Dulu rumah opah ada internet, tapi dah potong, membazir takda siapa duduk situ..
Tengah mencuba meminjam berukband..
Kalau tak dapat jugak, try lepak kat cc..
Kalau tak boleh jugak, Putri akan menyepi sampaila habis raya..
Putri nak ucap awal2la takut tak sempat ucap pulak nanti..
Putri nak ucap selamat berpuasa dan selamat menyambut hari raya yang bakal menjelma tak lama lagi..
Pulang ke kampung halaman masing2 dengan berhati2 yer..
Ingatlah orang yang tersayang..
(^_^)

Pssttt: Nak hadiah besday dan duit raya.. Jangan rindu2 Putri yer.. ^_^

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

6 orang doa Putri cepat kahwin!!:

zati embong said...

selamat hari raya gak putri!

MaMa AiNi said...

salam aidil fitri buat putri..bestkan dpt beraya kat kg nenek..mama mesti rindu kat putri kalau tak de internet kat kg putri tu..hu2x..maafkan jika mama ada melakukan kealahan semasa persahabatan kita...dan kirim salam raya dr mama buat family putri juga....

♥Putri ilyanie♥ said...

hehee.. selamat hari raya tuk mama juga.. mama xde wat salah papela dgn Putri.. nanti Putri pown rindu kt mama klo xdpt online blk kg nanti..

bloghok said...

SELAMAT HARI RAYA

ASSOYFINGER67 said...

Salam..selamat berpuasa dan berhariraya...moga sihat sentiasa:D

Ninie said...

Suka blog Putri nih! Sgt peaceful pink.... follow me too at
http://thebeautyofsplendid.blogspot.com/
Kite dh follow awk! =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...