Tuesday, August 2, 2011

♥Enjoy di Pulau Pangkor♥

Salam ramadhan semua..
Hari nie baru berkesempatan nak update cerita2 yg dah basi..
Tapi takdelah basi sangat..
Hari2 terakhir di Lumut Putri dan kawan2 pergi bercuti di Pulau Pangkor..
Best pergi beramai2..
Kawan2 kami di UPM datang Lumut untuk bercuti juga..
Kami pergi 9 orang semuanya..
Putri, izzah, ita, syidah, kak mai, fifi, ifah, ros dan zida.
Agak kelam kabut jugala sebelum pergi tu..
Nasib baik kak mai pergi, ada kereta nak ke Lumut dan nasib baik Arep sudi menghantar pergi dan balik dari Lumut.. 
Jasa anda kami kenang..
(^_^)
Kami rancang nak bertolak naik feri pagi, tapi menanti kehadiran seorang sahabat ni, kami naik feri tengah hari..
Takpelah janji dapat pergi ke sana..
Sampai sana rancang nak naik van je pergi jalan2, aleh2 mahal tol casnye..
Kami buat keputusan sewa motor je..
Senang nak ke mana2..
Kami sewa 5 motor semuanya..
Dugaan sampai ke sana tak habis lagi bila hujan masa kami sampai..
Nasib baik tak lebat, rintik2 jer..
Meh lihat keseronokkan kami disana..




















Hope kite dapat bercuti macam nie lagi ye kawan2..
(^_^)

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

3 orang doa Putri cepat kahwin!!:

MaMa AiNi said...

wah bestnya ke pangkor..mama dah 2x kesana...borang sotong kegemaran mama...he2x...sampai busuk bau kereta mama dek sotong2 tersebut !!!...

♥Putri ilyanie♥ said...

heheee.. Putri dh pergi sana 3x kot.. saje bwa kwn2 pergi jln2..

honeybeesyue said...

nice trip dear. ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...