Thursday, August 4, 2011

♥Artis terbaru! Sedap ke suara tu?♥

..Salam ramadhan semua..
Hari nie Putri nak kenalkan seorang "artis" terbaru..
Heheheeee.. artis ke??
(^_^)

Nak tau sapa tak??
Lihat di bawah nie yer..





Haaa.. Nie lah dia orang yang Putri cakap2kan nie..
Artis sensasi STRIDE.. saudari Mai..
(Tak buleh le bagitau nama penuh di sini)

Korang nak dengar sedap ke tidak suaranya??
Meh lihat video di bawah ini..
Korang nilailah sendiri yer..




Alamak pendek sangat yer videonye?
Tak puas ek dengar?
Meh dengar yang panjang cikit nie..






Heheheee... Sedap tak??
Video gelap sebab tutup lampu masa karaoke..
Orang yang dok pilih2 lagu tu masa saudari Mai nyanyi tu Putrilah..
Kami memang boleh dikatakan tiap2 minggu pergi karaoke..
Ketagih tu....
Heheheee.. itu je nak cerita..
Bai..bai..bai..
(^_^)

P/s: Putri memang giler karok walaupun suare xsedap mana..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

8 orang doa Putri cepat kahwin!!:

MaMa AiNi said...

aha sedap...sedap..bolih masuk program realiti kat tv ni !!...

♥Putri ilyanie♥ said...

heheeee.. sedap ek mama suara dia?? mesti dia kembang dgr mama puji dia...

azreenashafiqah azmee said...

amboih!
boley jd ARTIS beb

SyuE said...

sedap2. ala2 'tak tercapai akalmu' versi alya. ;)

♥Putri ilyanie♥ said...

syue.. ada jugak video dia nyanyi lagu alya.. tapi tak tunjuk kat sini..

adamainaa.com said...

sedap jgk la kalau nak bandingkan suara adam ni hahahaha.

♥Putri ilyanie♥ said...

heheeee... meh ce dgr suara en adam tu.... ^_^

♥Putri ilyanie♥ said...

sorry sgt2 sape2 yg tgk entri nie tp xdpt tgk video yg ke 2... dh ubh setting.. blh tgk dh..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...