Wednesday, January 25, 2012

♥Berendam di Sungai Chepor, Perak♥

Putri nak cerita sikit tempat Putri pergi berkelah
dengan keluarga & saudara-mara masa cuti raya cina..
Kami semua pergi berkelah beramai-ramai di 


Masa Putri pergi ramai sangat orang yang datang..
Penuh sampai tempat parking pun tak ada..
Kami bernasib baik sebab dapat pondok untuk berkelah..
Pondok-pondok ni korang kena sewa tau..
Kalau tak nak sewa bentanglah tikar kat mana2..

Di pondok kecil... Di tepi sungai... heee
Air sungai pun bersih je.. Selesalah nak mandi..
Seronok tengok budak-budak mandi hari tu..
Kemudahan awam seperti tandas juga disediakan..
Kalau tak silap Putri ada rumah yang boleh disewa..
Alaa untuk sape2 yang nak menginap di situlah..

Saudara-mara Putri sedang mandi-manda..
Kami turut terkejut bila menjumpai biawak besar 
dan ular air ketika sedang mandi-manda.
Tapi semua orang mandi juga.. Heeee...
Kami siap panggang ayam lagi kat sana..



Kalau korang berminat untuk merehatkan diri
pergilah tempat nie.. (Promot sikit)
Untuk keterangan lanjut boleh klik
Selamat bercuti..
(^_^)

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

3 orang doa Putri cepat kahwin!!:

mama aini said...

ehem..jeles mama ..tgk putri beremdam kat sana..mama terperuk je kat rumah..hu2x..

kai said...

wah seronoknye dpt spend masa dgn keluarga..
sy x dpt nk join famili makan angin..
kene kerja..
;((

=Jom Join!=
http://www.kaiakihiro.blogspot.com/2012/01/kenapa-kai-akihiro-kene-kasi-saya.html

EmpayarUtama said...

Saya belum sampai sana

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...