Monday, January 23, 2012

♥Happy Chinese New Year♥

Happy Chinese New Year kepada semua blogger2..
Dikatakan tahun 2012, tahun naga mengikut kelendar cina..
Putri pun lahir pada tahun naga kalau ikut kelendar cina..
Hehehehee... So boleh agak kot umur Putri berapa..


Kat office Putri pun meriah dengan hiasan dan buah limau..
Putri dapat banyak buah limau.. Tak termakan Putri..
Apa lagi, bawa balik bagi mak ayah la.. Heee..

Suasana di office Putri..
Mesti ramai yang bergegas pulang ke kampung halaman..
Putri pun tak ketinggalan juga balik kampung..
Punyalah jem teruk.. Tak tahan Putri..
Selalunya dari KL ke Tanjong Malim tak sampai 1 jam,
disebabkan raya cina, 5 jam baru sampai Tg Malim..

Orang cina malam isnin tu ada makan besar kan..
Putri sekeluarga pun ada makan besar jugak tau..
Kami wat pesta bbq dan sambut birthday sepupu Putri..
Makan sepuas2nya sampai dah tak lalu lagi..


Putri harap semua orang bergembira bersama keluarga..
Memandulah berhati-hati di jalan raya..
Ingatlah orang yang tersayang..
(^_^)

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

2 orang doa Putri cepat kahwin!!:

izzahdegreat said...

waa, limau byknyeee...
slmt tahun naga ea...haha ^^

mama aini said...

ehem..mama pun dpt limau ni..dr jiran china, ehem teruk jammed kan..sbb cuti lama semua org berebut2 nak balik kg..he2x..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...