Sunday, June 19, 2011

♥The Best Follower Award♥

Ye.. Ye.. Ada award..
Aku dapat award ke??
Oh tidak sama sekali.. Tak layak kot..
Sedih2 hatiku ini..
Sudah2, tak mau sedih2..
Aku sebenarnya nak bagi award kepada follower aku yang bertuah nie..
Tiba2 aku baik hati nak bagi award..

Dengan bangganya aku ingin menyerahkan 
"The Best Follower Award" 
kepada follower aku yang bernama Mama Aini,
 pemilik blog MaMa Nor LaRa


Diharapkan mama sudi menerima award dari Putri yang tak seberapa nie.. Maaflah, Putri tak pandai design award cantik2.. Bolehlah ni kan..

Sebab-sebab Putri memberi award ini kepada mama kerana mama follower blog Putri yang paling setia.. Mama selalu mengikuti perkembangan blog Putri, komen segala entry Putri dan kadang kala memberi nasihat kepada Putri.. Blog Putri pun ada dalam bloglist di blog mama.. Terharu rasanya..
 Follower macam inilah yang Putri cari.. Bukan sekadar meletakkan nama di kotak "Follow" di blog Putri tetapi tidak mengikuti perkembangan di blog ini..


Walaupun blog Putri ini tidak seberapa.. Hanyalah coretan biasa mengenai kehidupan harian Putri, tetapi ada juga orang yang follow blog ini.. Terima kasih banyak2.. Terima kasih kepada semua follower2 blog Putri kerana sudi follow blog yang tidak seberapa ini..
Rajin2lah datang singgah ke sini selalu yer..
Ok setakat ini sahaja untuk entry ini..
Bai.. Bai.. Bai..

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

2 orang doa Putri cepat kahwin!!:

mama aini said...

putri..thanks alot..terharu mama..mama akan ambil award ini ya..jgn puji lbh2 tau..koyak baju mama ni nanti..he2x..apapun terima kasih sekali lagi..mama sgt2 menghargainya..semuga putri akan berbahagia selalu didunia dan diakhirat...amin..

♥Putri ilyanie♥ said...

heheeee.. jgn la sampai koyak baju tu mama.. mama suka pun dah wat Putri happy.. mekacih doakan kebahagiaan Putri...

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...