Saturday, November 12, 2011

♥Selamat sudah ianya berlalu♥

Baru hari ni Putri berkesempatan nak update blog
 kesayangan Putri yang dah bersawang ni..
Ada yang rindu Putri tak??
(Sapelah nak rindu kite.. huhuuu)
Putri rindu dengan rakan2 blogger semua..


Tarikh keramat 11/11/11..
Jatuh pula pada hari yang mulia..
Hari Jumaat..
Selamat sudah ianya berlalu..


Macam2 dugaan ditempuhi pada awalnya..
Semuanya Putri tempuh dengan sabar..
Alhamdulillah, berakhir dengan selamat..
Cerita selanjutnya di entri yang akan datang..
(^_^)


PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

12 orang doa Putri cepat kahwin!!:

Dylla Abas said...

selamat dah majlis kahwin ke..?? wahhhh...tahniah!! suka blog ni..ceria (",)

♥Putri ilyanie♥ said...

Dylla: Nanti Putri cerita ye..

nurul ezzatie zulkarnain said...

yuhuu..
ceria blog ni..

AmyZana said...

huhuh
sye rindu putri! xD
sye pun dah lame x update blog agaknye dah xde siape yg igt sye -_-

Pondok Usang said...

putri nampak ceria... =)

izzahdegreat said...

owh ok !!! ini serius...ade yg aku xtau nih....uwaaaa ;p

miss atie said...

tak sabar tunggu entri baru tu... :)

♥Putri ilyanie♥ said...

ezzatie: yeke ceria.. tq2
amy: rindu awk juga..mesti ade yg ingat awk punye
pondok usang: hidup mesti ceria
izzah dan atie: tunggu entri baru utk tahu kisah selanjutnye..

3no gr33ny said...

hamba tersangatlah suka akan warna ceria di sini =)

MaMa AiNi said...

Tahniah dear !!!..ehem2x..jgn lupa mama tau !!..sori mama kelaur kwsan smlm..hu2x..ari ni baru dtg kesini..

chegu abbas said...

sakan......x sabar tggu ni dah update nantri bagitau la na...hihih

Acik said...

selamat pengantin baru! semoga berbahagia. Amin! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...