Friday, November 18, 2011

♥Sambungan entri tergendala♥

Salam rakan2 blogger sekalian..
Hari nie Putri nak sambung cerita pasal entri

Ramai yang ucapkan tahniah kepada Putri..
Ada yang cakap Putri nampak ceriala..
Mungkin ada salah faham disitu..
Heheheheheeeee..

Mari Putri cerita ye..
Sebenarnya, pada tarikh yang cantik tu..
Pagi2 lagi Putri dah diuji tahap kesabaran Putri..
Masa nak pergi kerja, tiba hujan selebat2nya..
Basah.. Basah.. Oh tidak!! Basah..
Jalan raya yang jem serta banjir..
Pagi2 lagi Putri dah xde mood..
Tapi masa balik kerja hari cerah..
Itulah bermaksud berakhir dengan selamat..

Pasal ada gambar kahwin tu..
Sebenarnya Putri teringin nak tunang 
atau nikah tarikh yang cantik2 nie..
Macam tarikh 11/11/11, 20/11/2011, 12/12/12..
Tapi tarikh 11/11/11 dah lepas...
Macam mana nak tunang atau nikah..
Calon @ putera pun takde lagi..
(Ada sapa mahu jadi putera Putri??)
(^_^)
Psst: Ada yang bengang tak??

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

3 orang doa Putri cepat kahwin!!:

izzahdegreat said...

hamboi...lain pulak igtkn cite ape...hahaa bikin panas aje ;))

♥Putri ilyanie♥ said...

saje aku nk wat gempak je..

mama aini said...

putri mama carikan putra idaman utk putri nak tak?...he2x..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...