Wednesday, October 24, 2012

♥Makan FREE Burger Kukus Lava♥

Sekarang ni dah ramai gerai yang jual burger bakarkan?
Putri pun menjadi salah sorang nak merasa keenakkannya.
First time Putri cuba di Ampang. Boleh tahanlah..
Lepaslah kempunan Putri selama ni. Hee Hee..

Baru-baru ni Putri pergi makan Burger Kukus Lava
di area rumah Putri sempena birthday kawan Putri.
Kalau korang nak tahu, mereka tengah buat promosi
sesiapa datang masa hari birthday akan dapat 2 burger FREE!
Menarikkan kawan2? Korang mesti teruja dengarnya!

Semasa birthday kawan@housemate Putri. Cik Eita!
Ada macam2 menu yang menarik boleh korang rasa.
Kalau korang nak cuba bolehlah berkunjung ke
MAN BURGER KUKUS LAVA!


KLIK gambar untuk maklumat lanjut!

Tempatnya di: 
Tok Yem's Street Mall Jalan PJU 10/1, Damansara Damai, 
GPS : 3.194799, 101.591054
FB: MAN Burger Kukus LAVA


P/s: Kalau inginkan wajah cantik menawan, Putri kongsikan rahsianya dengan korang. KLIK SINI!

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

5 orang doa Putri cepat kahwin!!:

JMR said...

ni yg dekat ngn mekdi kan?

♥Putri ilyanie♥ said...

ahaa.. sebelah McD damansara damai

mama aini said...

bila putri nak belanja mama makan kat sana ek?.. ha2x..

Aishah Jahirah said...

macam2 sekarang ni maknan sedap2...nampak menyelerakan...
p/s:celcom 1msia tu mula2 guna oke,lama2 xok sbb da limit.tu pengalaman saya guna dulu,lama dah jugak tu.sekarang tak guna dah.mungkin org lain guna oke...

aku & Fantasi said...

sedap ke?hehe...mcam best je

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...