Saturday, December 25, 2010

♥Hati yang kau sakiti♥

Setiap manusia mempunyai hati...
Dengan adanya hati.. adalah perasaan..
Hati yang bersih dari kita masih bayi boleh berubah ...
Mengikut perkembangan diri kita..
Samaada hati tetap suci bersih ataupun mula menjadi kotor..
Semuanya bergantung kepada tingkah laku kita...

Aku pun ada hati juga berserta perasaan...
Tapi hati aku takdalah suci bersih sangat..
Yelah.. adanya perasaan cemburu.. dendam.. marah..
Macam-macam lagilah..

Tapi aku nie jenis paling takut sakitkan hati orang..
Aku paling takut hampakan hati seseorang..
Aku tak nak orang sakit ati or terasa ati dgn aku..
Seboleh2 aku nak jaga hati orang sekeliling aku..

Cuma orang je yang suka sakitkan hati aku..
Hina aku.. kutuk aku.. Caci aku..
Permainkan perasaan aku jgn cakaplah..
Sentiasa ada je org yg cube mempermainkan perasaan aku nie..
Sakitkan hati aku tanpa belas kasihan..

Kenapa jadi macam tu???
Adakah aku ditakdirkan untuk dipermainkan..
Ditakdirkan untuk disakiti sahaja..
Tiada siapa mengerti hati perasaanku ini..
Urmm...

Psstt: Hayatilah lagu Rossa-Hati yg kau sakiti


PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

0 orang doa Putri cepat kahwin!!:

create your own banner at mybannermaker.com! Photobucket
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...