Wednesday, October 24, 2012

♥Makan FREE Burger Kukus Lava♥

Sekarang ni dah ramai gerai yang jual burger bakarkan?
Putri pun menjadi salah sorang nak merasa keenakkannya.
First time Putri cuba di Ampang. Boleh tahanlah..
Lepaslah kempunan Putri selama ni. Hee Hee..

Baru-baru ni Putri pergi makan Burger Kukus Lava
di area rumah Putri sempena birthday kawan Putri.
Kalau korang nak tahu, mereka tengah buat promosi
sesiapa datang masa hari birthday akan dapat 2 burger FREE!
Menarikkan kawan2? Korang mesti teruja dengarnya!

Semasa birthday kawan@housemate Putri. Cik Eita!
Ada macam2 menu yang menarik boleh korang rasa.
Kalau korang nak cuba bolehlah berkunjung ke
MAN BURGER KUKUS LAVA!


KLIK gambar untuk maklumat lanjut!

Tempatnya di: 
Tok Yem's Street Mall Jalan PJU 10/1, Damansara Damai, 
GPS : 3.194799, 101.591054
FB: MAN Burger Kukus LAVA


P/s: Kalau inginkan wajah cantik menawan, Putri kongsikan rahsianya dengan korang. KLIK SINI!

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

Tuesday, October 9, 2012

♥JERAWAT! Oh tidak!♥

Ramai antara kita yang pernah mengalami masalah jerawatkan?
Putri pun pernah rasainya. Tapi alhamdulillah tidak teruk sangat.
Golongan remaja yang paling ramai mengalami masalah ini.
Kalau tangan kita gatal dok picit2 maka tinggallah parut.

Putri nak tolong korang selesaikan masalah tersebut.
Ramai yang mencuba termasuk Putri serta rakan dan keluarga.
Alhamdulillah ianya berkesan dalam merawat masalah jerawat.
Nak tahu tak produk apa yang Putri guna?
Putri serta keluarga amalkan makan virgin coconut oil!
Ayah Putri dulu muka merah sebab kegatalan, tapi sekarang
alhamdulillah dah semakin berkurangan.

Sekarang ni ada promosi tau! Jom lihat bawah ni


Kalau korang berminat bolehlah hubungi no. tertera.
Putri cuma kongsikan produk yang berkesan 
setelah Putri sendiri mencubanya. 
Terpulang kepada korang sama ada
ingin memilikinya ataupun tidak.
BELUM CUBA BELUM TAHUKAN?


PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

Wednesday, October 3, 2012

♥Lingkaran besar keliling matahari♥

2 Oktober 2012 matahari dikelilingi satu lingkaran yang besar!
APAKAH SEBENARNYA YANG BERLAKU???

Credit pic to Berita Harian!
Korang ada lihat tak kejadian ini?
Putri sempat lihat semalam di office Putri.
Rakan2 sekerja kecoh2 suruh tengok matahari.
Sifat ingin tahu tu yang buat Putri pergi tengok dan
nampaklah satu lingkaran di keliling matahari.
Hati tertanya2 apakah sebenarnya yang berlaku?

Putri pun google lah nak tau punya pasal.
Barulah Putri tau rupa-rupanya kejadian Halo Matahari!
Halo adalah fenomena semula jadi berupa lingkaran cahaya 
di sekitar matahari atau bulan yang muncul disebabkan 
kristal ais pada awan cirrus sejuk yang berada pada 
ketinggian 5 hingga 10km di lapisan atas troposfera!

Gambar yang di ambil oleh boss Putri!

Korang pun boleh buka YOUTUBE untuk lihat fenomena ini!
Untuk mengetahui lebih lanjut boleh google sendiri yer!
(^_^)

PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...