Saturday, June 16, 2012

♥PET WORLD MALAYSIA 2012♥


Hari minggu ni jom isikan masa terluang ke 
PET WORLD MALAYSIA 2012!!
Bagi penggemar haiwan pasti tak kan lepaskan peluang ini.
Putri dah pergi dah hari pertama ianya berlangsung.
Mekacih kepada ehem2 sebab bawa Putri ke sana.
Macam2 jenis haiwan dan makanan haiwan ada di situ.

Ianya berlangsung dari 15-17 Jun 2012..
Tempatnya di Exhibition Centre Mid Valley.
Bermula jam 10.00 a.m hingga 9.00 p.m.
Bayaran masuk: Dewasa RM5 manakala Kanak2 RM2.


Background belakang sama kaler baju Putri.
Itu yang nak bergambar kat sini. Heee...


Tahu tak harga kucing Bengal ni berapa?
RM8000.00 tau! Terkejut Putri dengar.
Kucing ni asyik nak pegang tangan Putri je.


Ini antara haiwan2 lain yang ada di sana.
Apa lagi, jangan lepaskan peluang yang ada.
Hari ni banyak aktiviti untuk anjing, esok pula kucing.
Putri mungkin pergi lagi pada esok hari.
(^_^)



PECAH KACA PECAH CERMIN, SUDAH BACA JANGAN LUPA KOMEN!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...